Digital dialog og kundeservice

Duration
1 day(s)
Price
5 200
Instructor
Carl Christian Grøndahl

Carl Christian Grøndahl er konsulent i Bouvet Kundeopplevelse og bistår både private og offentlige aktører i utvikling av digital strategi, webanalyse, kommunikasjon, markedsføring, sosiale medier og søk.

Han leverte i 2008 sin masteroppgave om mobilisering i nye medier og har blant annet drevet frem en rekke bloggkampanjer, utviklet en kampanjeorganisasjon ved hjelp av Twitter og har flere års erfaring med blogging både profesjonelt og privat. Han har blant annet utviklet og lanserte REMA 1000s tilstedeværelse i sosiale medier levert digital strategi til Skiskytter VM 2016. Han er spesielt opptatt av å bruke analyse til å forbedre kommunikasjon og markedsføring. Måling av effekt gir økt kundeinnsikt og er grunnlag for løpende forbedringer av aktiviteter.

Carl Christian har siden 2009 holdt en rekke kurs, foredrag og workshops for virksomheter over hele landet.

Content

Trenger du å forbedre kundeservice og den generelle dialogen med dine kunder på nett? I dette kurset lærer du hvordan du setter opp et godt system for digital kundeservice. Her kommer vi inn på hvilke verktøy du bør bruke, når og hvordan du skal svare og hvordan du skal organisere virksomhetens arbeid for å sikre at alle kunder får like god respons. Vi snakker om hvordan bruke humor - og når det ikke passer. Det settes av spesielt god til til håndtering av negative tilbakemeldinger og faktiske kriser, da vi vet at dette er noe mange er opptatt av.

Sentrale temaer er:
• Kundeservice (verktøy, tone of voice og organisering)
• Kritikk- og krisehåndtering på nett og sosiale medier
• Opphavsrett (deling av andres innhold og bruk av Creative Commons-lisenser)
• Konkurranseregler på Facebook

Dette kurset passer for:
Informasjons- og kommunikasjonsmedarbeidere, selvstendig næringsdrivende, markedsførere, nettredaktører og alle som ønsker å lære mer om digital markedskommunikasjon.

Krav til forkunnskaper:
Det er ingen spesielle krav til forkunnskaper, men det er en fordel om du har noe erfaring med bruk av sosiale medier for din virksomhet, og/eller en generell interesse for kommunikasjon og markedsføring på nett.

Arbeidsform på kurset:
Gjennom kurset vil du få oppgaver og utfordringer relatert til din egen virksomhet. Det oppfordres til å være med å tenke høyt om de ulike temaene.

Maks antall deltakere:
10

Materiell:
Du får utdelt notatblokk på kurset. I tillegg anbefaler vi at du tar med egen PC/iPad og smarttelefon. Kursbevis utstedes.

NB: Vi tilbyr også bedriftsinterne kurs og forelesninger innenfor de overnevnte emnene. Vi er fleksible på tid og sted, og kan skreddersy et opplegg for deg og din bedrift. Ta kontakt med oss for mer informasjon.

Search in our courses

Sign up for course

Please contact kurs@bouvet.no

Heidi Jakobsen Strømme

Produktansvarlig
Send me an email!