ITIL® Operational, Support & Analysis

Duration
4 day(s)
Price
23 150

Content

Kurset bygger på de generelle prinsippene som dekkes av ITIL® Foundation-kurset. Dette gjør det mulig for bedriften å innføre Event Management, Incident Management, Request Fulfilment, Problem Management og Access Management prosesser samt funksjonene Service desk, Technical Management, IT Operations Management og Application Management.

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited.

Den modulbaserte oppbygningen av Intermediate-nivået setter kandidatene i stand til å spesialisere seg innenfor ITIL. Operational Support and Analysis-modulen vil bidra til å gi deg de tekniske kunnskaper og ferdigheter som trengs for detaljert utførelse og implementering av konkrete ITIL-prosesser.

Som for de andre Intermediate-modulene er det ingen obligatoriske krav, men to til fire års yrkeserfaring fra IT Service Management er i høyeste grad ønskelig

Operational Support and Analysis-kurset passer for kandidater innen følgende IT-yrker eller roller: Configuration Manager, IT Operations Manager, Incident Manager, Problem Manager, Availability Manager, Applications Support, Network Support, Network Control and Operation, Database Administrator.

Vi har tatt med denne listen kun fordi den kan gi en viss orientering. Den enkeltes valg vil avhenge av kandidatens individuelle karrieremål.

Kursdokumentasjon
Omfattende kursdokumentasjon medfølger kurset.
For detaljert oversikt over pensum klikk her